środa, 19 grudnia 2012

Owl gloves

Sorry for the looooong break :L  I came back to show you what I was busy  with over the last week or so.
OWL gloves !! :D   This is actually the first useful thing I managed to finish knit :P

Przepraszam za tą długa przerwę :L   Za to wracam żeby wam pokazać czym się osatnio zajmowałam. Rękawiczki!! :D  Jakby tak podsumować wszystko co zrobiłam na dutach to wychodzi na to że te rękawiczki są pierwszą pożyteczną rzeczą jaką kiedykolwiek udało mi sie dokończyć i która nie została wrzucona na dno worka z włóczką :)



i know you can't really see the pattern becouse the photos are poor. The reason is it is pitch black when I leave for school and pitch black when I come back so please don't blame me :] 
I found this free pattern here.( u can see better pics up there)
I didn't do anything else much, still occupied with an acrylic painting ( huge canvas :O  ) my mum ordered from me for a 50th wedding anniversary. It was meant to be due for December, and well, yeeaa....  still not finished :L :]   But I will be done by January, I have a looong Christmas break ( yupiiii!!! ) so I will make a use of it.

Merry Christmas!! 


Wiem że ze zdjęcia dużo nie widać ale zrozumcie że było robione w słabym oświetleniu. Jak wychodzę do szkoły, jest całkowicie ciemno i tak samo jak wracam więc mnie nie obwiniajcie ;]  Znalazłam wzór tutaj, sąteż lepsze zdjęcia. Oprócz tych rękawiczek, wiele nie robiłam. wciąż pracuję nad obrazem zamówionym przez mamę na 50-tą rocznicę ślubu. Rozmiary płótna są ogromne ! :o   Jeszcze nie skończony chociaż miał być już na grudzień :P  Za to będzie na styczeń, mam mnóstwo czasu na przerwę świąteczną (yupiii :D

Wesołych Swiąt !!

♥ ♥ ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz