poniedziałek, 21 maja 2012

Another birthday :)

This time it's my granny's.  Happy birthday !!!!
All the best wishes, and here is a card for her...
And off course there must be a present too so here is a watercolor painting of roses. It is painted by me but the original one is taken from a roses encyclopedia I have at home.Unfortunately it doesn't say who is the author of them paintings, but anyways, this is one of them.

Tak mi przyszlo do glowy ze skoro jestem z polski to z wami polakami tez wypada sie podzielic
zainteresowaniem.Odrazu przepraszam za ortografie ale nie mam polskiej klawiatury na moim laptopie :L Jesli ktos z was nie zna angielskiego to sie jeszcze raz przedstawie.UWIELBIAM rekodzielo !! To chyba mozna o mnie powiedziec na pewno :) Uwielbiam malowac, scrapbooking, z gliny,
haft, szycie, szydelko, druty, frywolitki i wiele, wiele innych ale juz nie bede wyliczac :)
To u gory to prezent urodzinowy dla mojej babci. Roze sa namalowane technika farb wodnych (akwarela). Nie znam oryginalnego autora tych kwiatow, namalowalam je natomiast z encyklopedii roz :)
Do zobaczenia i prosze zostawiajcie komentarze. Z checia poznam kogos z podobnymi zainteresowaniami :)
Do uslyszenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz