czwartek, 21 czerwca 2012

Examiny... / Junior Cert

Witam :) Przepraszam za to straszne spóznienie ale miałam egzaminy na głowie :)  Pisalam test nie tylko z  matmy czy angielskiego ale też z plastyki, wiec teraz skoro testy już się zkończyły, mogę chyba się tą moją pracą pochwalic? :)   Examin polegał na projekcie na którego zrobienie mieliśmy prawie osiem miesięcy. Ale nie myślcie że to strasznie dużo czasu bo się ledwo wyrobiłam w ostatniej sekundzie :) Wybrałam sobie temat 'patrząc na naturę' i każda część projektu musiała się na tym temacie opierać. Dziś pokażę wam 'obraz' który był jego częścią :) Reszty nie udało mi się sfotografować więc dopiero jak dostanę wszystko spowrotem (gdzieś tak we wrześniu albo pażdzierniku ) to się z wami nim podzielę :) To zdjecie niżej to tak zwane 'lino printing'.Można to także nazwać wycinaniem pieczątek :) Wycięte odbija się na kartce papieru atramentem. To jest tylko sketch :) Prawdziwe odbitki będą pokazane w pażdzierniku :)


Hello :) Sorry fo the delay but I had my junior cert last week :)
I was doing my art project too so I will show you my painting and lino print I did. My chosen theme was 'looking at nature' , unfortunately I didn't get a chance to photograph all of the pages but I will show you them when I'll get them back ( somewhere in september or october). Here is two of the eight pages that went into my project. Of course some of you who do lino printing may notice it's not the real one :) Yeah it's just a sketch of what I curved out. The real print willl be shown in october ;)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz