wtorek, 28 sierpnia 2012

Cześć :) Jestem troche do tyłu z tym co ostatnio wytworzyłam i czym chciałabym się z wami podzielić więc trzeba to naprawić :) Na pierwszy ogień idą moje kolczyki zrobione jeszcze przed wyjazdem na wakacje... z gliny :) Zwykłe kółeczka pomalowane farbą akrylową i zawieszone na druciku... :)

Hey :) I'm a little bit behind with what I wanted to show you so I have to catch up... :) As  first, come my earrings made before my holidays in France. They're made from ... clay :) Just circles painted with acrylics and hanged on a wire :)




Nie wiem jak mogłam zapomnieć ale jeszcze się nie pochwaliłam wygranym candy :o .  Wstyd!.. bo było to już ze trzy miesiące temu.. :L  No cóż, chodzi o dwie tkaniny.. ah jakie śliczne!! :)  Aż nie chce się ich używac .. ale oczywiście to zrobie ;) Nie wiem jeszcze co z nich zrobie... maży mi się ładna bluzeczka;). Nie jestem jeszcze tylko pewna czy czekać aż sobie kupię maszynę do szycia czy zszyć ręcznie ?:) No cóz.. się zobaczy ;) Narazie jest tylko do podziwiania... czeka na swoją wielka chwilę :) ♥

I don't know how coul'd I forget tell you about the candy I won :o So ashamed of myself :L  It's been three months now I think :/  So... I won two beautifull fabrics!! OMG can't believe my luck ;) They are lovely and I'm even araid to use them couse then there will be just scratches left ;) But ah well nothing lasts forever and I will make smth out of them, I just don't know what yet ... maybe a shirt ?   ;) I'm just not sure if I should wait until I will buy myself a sewing mashine or should I stitch it myself ? :) We'll see :) For now it's just for staring at it 8)  they are waiting for THE moment :) ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz