piątek, 3 sierpnia 2012

z powrotem w domu :) / back at home :)

 Cześć :) Nawet nie miałam czasu powiedzieć wam że wyjeżdżam na wakacjje dwa tygodnie temu ...a teraz jestem już zpowrotem z pięknymi wspomnieniami :) Razem z moją rodzinką pojechaliśmy samochodem przez Anglie, po wybrzeżu Francji i aż do Andory. Przy okazji wstapiliśmy nad morze Śródziemne zanim wróciliśmy spowrotem. Wszystko byłlo piękne i  naprawdę polecam Andore :) Podczas tej wycieczki miałam nadzieję że uda mi się prowadzić mój "travel journal", pamiętnik z podróży. Niestety nie udało się więc w następnych kilku tygodniach będę go kończyc a tymczasem pokażę moją broszkę. :) Zrobiona przed wyjazdem specjalnie na jedną z moich sukienek:) Nawet nie wiem jakim cudem udało mi sie ją zrobic.. to był mój pierwszy raz :D Wsadziłam mulinę na zdjęcie żeby mniejwięcej pomóc wam określic jej rozmiar. :)


Hey:) I never really had a chance to tell you I was going on my holidays two weeks ago... And now I'm back with georgouss memories .... :) Along with my family we went by car through England, along the cost of France and to Andorra. While in there we jumped to the Mediterainen for one day and then took our way back.It was all beautifull and i hoped to keep a travel journal while travelling but it proved impossible so for the next few weeks before my school starts again (ahgg) I will try to finish it. So... photos of it a little bit later and now my brooch I made for my summer dress before going on the trip. I've put in a thread beside it is there to help you judge the size of it :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz