niedziela, 30 grudnia 2012

yellow pencil case

Aaaa... finally finished :) This christmas break really does good for my big stash of unfinished pieces ;)
Today I finished a banana yellow, knitted pencil case. It took me 6 MONTHS if not more to finish it :D. Have a look. The knitting is a perforated pattern. Inside is lined with creamy, stiff fabrick. I stuck my felted brooch on, for decoration.


Dzięki przerwie świątecznej udało mi się skończyć mój piórnik. Zrobienie go od poczatku do końca zajęło mi 6 miesiecy jeśli nie iwęcej ;). Oto on.  Częśc na drutach została zrobiona na podstawie dziurkowanego wzoru (perforated- po angielsku). W środku wyłożony jest kremowym, sztywnym materiałem. Przyczepiłam jeszcze moją broszkę z filcu któą kiedys zrobiłam aby dodać trochę koloru.


back/tył:

front/ przód:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz