piątek, 22 lutego 2013

Hand casts

One more post, since I have the pictures taken :)
I made these plaster hand cast last thursday in my portfolio class. Aren't they cool? You can see so much detail and probably even take my fingerprints :D   the paste use was very awkward to put your hand into but after the first, hmm, 'not so good' attempt, I managed to make a perfect one :)

Jeszcze jeden post skoro już mam zrobione zdjęcia :)
Zrobiłam te gipsowe ręce na klasie portfolio. Prawda że są super?  MOżna zobaczyć tyle detali że pewnie nawet można mi zdjąć odciski palców :D  Ta masa do której wkładałam rękę była trochę 'uuuuu' że tak powiem, zimna i śliska. Bleahh :]   Po pierwszej nieudanej ręce wyszła udana i prawie idealna gdyby nie kilka oberwanych palców :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz