piątek, 22 lutego 2013

valentine's day cards

Hey :) I know it's after valentines day, waayy after as almost two weeks now but it was such a busy week for me :L  And I didn't want to miss a valentines day post so I made these quick pictures of the two cards. The first one was actually made for last year but I didn't have a blog back then so I promised myself  I'll post them this year ;) Sorry for showing only two cards, I'll try to make and post more later on..

Hey :) Wiem Ze już daleko po walentynkach, bo aż dwa tygodnie ale to wszystko przez brak czasu :L Mimo to nie chciałam ominąć mojego walentynkowego posta więc szybko pstryknęłam kilka zdjęć kartek. Pierwsza jest właściwie jeszcze z zeszłego roku kiedy to jeszcze nie miałam bloga.Obiecałam sobie że pokażę ją w następnym i oto jest. WTEDY jak ją zrobiłam, pamiętam że mi się bardzo podobała i strasznie się cieszyłam ale teraz jak na nią patrzę to już chyba nie i pewnie bym jej nawet nie pokazała ale obietnica to obietnica :)
Przepraszam że tylko dwie, postaram się zrobić więcej w najbiższym czasie to wam pokażę..





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz