piątek, 22 marca 2013

Happy birthday!!!!

OMG!!!  :o  It is my blog's 1st birthday!!!  Wooohhooo!!  :D  Happy birthday, he he :)
Thank you everyone who visited/ visit my blog. It's great to have somebody to who I can show my passion... and show off :D   Please don't hesistate to comment or e-mail me, it really does make a day for me :) and I am happy to help you if you have any questions :) THANK YOU  :]

P.S- This post is actually few weeks late becouse by accident I wrote the post but didn't publish it and didn't realise until today  :D He, he sorry :P

Nie uwieżycie !!!  Pierwsze urodziny mojego bloga :) wooohhhooo!  :D Wszystkiego naj, he he :) Dziękuję wszystkim za wizity, te regularne i te nieregularne :]. Miło jest mieć komu pokazać co się kocha... i pochwalić się tym co sie zrobiło :)Macie ochotę to piszcie do mnie, naprawdę uwielbiam cieszyć się pasją z innymi. Z chęcia też wam pomogę jeśli macie jakieś pytania :) DZIĘKUJĘ:]



P.S- Ten post jest tak naprawde zpóżniony o kilka tygodni ponieważ przez pomyłkę napisałąm ale zapomniałam opublikować i nie zorientowałam się dopóki dzisiaj nie napisałam nastepnego  :D
He, he  sory :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz