niedziela, 21 kwietnia 2013

Painted hand cast

Ok, firstaval: excuses, excuses, excuses..  :L  I know it has been ages and you might think I'm lazy or something but no, I am not... ok, maybe I am a bit and some of my artistic creativity is gone somewhere for now but I am still occupied :) I started so many things over the last couple of weeks and I am doing all at once which explains why I don't post anything :D  I just didn't finish anything yet :) But, you don't have to walk away just yet as I just painted one of my jand casts recently (the other one is painted too but it doesn't look as good as I'd like so you won't see it :P)  I'm making another one next week for my brother's birthday..( he wanted a hand with the middle finger so I don't know if it is nice to show it here 'lol' :D But I'll have a think ;)

po pierwsze: wymówka :L  Wiem że troche minęło i pewnie myślicie że jestem jakimś leniuchem albo coś ale nie, nie jestem.. no dobra, może odrobinke i nie mam ostatnio żadnej kreatywnej weny ale bez przerwy coś robię :) Przez ostatnie kilka tygodni zaczęłam mnóstwo rzeczy, a ponieważ robię wszystkie na raz, więc żadna jeszcze nie jest skończona i dlatego nic nie publikuję :) Ale jeśli  was to zadowoli, mam dziś do pokazania mój odlew reki który niedawno pomalowałam ( drugi też jest pomalowany ale nie wyszło za ładnie więc wam nie pokażę :P ). Za tydzień robię jeszcze jeden dla brata na urodziny.. ( ehhgh, raczej nie było by kulturalnie pokazać jej tu ze względu na poze ze środkowym palcem jaką sobie zarzyczył 'lol' :D ale jeszcze sie zastanowię ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz