niedziela, 26 maja 2013

Lino print


Hey :). I finally found some time to post something and this time it is the Lino print which I've told you about few months earlier.  I finished it ages ago but because it was in school, I couldn't take a picture of it and show it to you. Now as the school year finished I got some of the stuff back, however some still need to be graded so there is a chance you will not see them until September :P  But now, back to the Lino, the title is "clean house, clear mind". Hopefully you will see this concept in my work which should be pretty easy as soon as you recognise the hoover :)            .  


Hey :) Wreszcie znalazłam troche czasu żeby wam coś pokazac. Tym razam mój 'lino print' czyli druk z linoleum. Skonczylam go juz dawno temu ale był cały czas w szkole więc nie mogłam wam pokazać. Teraz jak rook szkolny sie skończył to mogłam wziąć troche rzeczy do domu. Mimo to, mnóstwo jeszcze zostało więc pewnie nie zobaczycie tego aż do września :P   
Tytuł tego druku to ' czysty dom, przejrzysty umysł'. Powinno byc łatwo rozpoznać to w mojej pracy jak tylko odróżnicie odkurzacz :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz