niedziela, 2 czerwca 2013

tiger cubs no.2 :)

Another set of tiger cubs. Yeaa, I know it looks like I have an obsession with them or something, but no. these were ordered by friends of mine who thought the last ones(which I painted last year) were adorable and requested ones for themselves.I couldn't say no, and they received it as a gift.What do you think, did my art skills changed much since then? I think it did, a tiny, little bit ;}  


Następne tygryski. Tak, wiem że wygląda to trochę jakbym miała obsesje na tym punkcie ale nie, nie mam żadnej obsesji ;) To było zamówienie złożone przez znajomych którym spodobały się te wcześniejsze które namalowałam w zeszłym roku. Nie mogłam odmówić :) Jak myślicie, czy moje umiejętnosci poszły w górę od zeszłego roku? Ja myślę że o małą odrobinkę i jestem bardzo zadowolona z tego powodu :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz