wtorek, 13 sierpnia 2013

crochet owl

Hey :) . Over the holidays I was searching through old crochet magazines my granny had in her press and this is what I found.. I just couldn't resist to that one :P  This owl which you can see below was made using a white cotton thread and a wire for the eyes and frame. Isn't it cute?? ;)  When I was taking the pictures I just threw in  my doily/serviette which lay close. It was made as one of the first when I was learning to crochet couple of years ago. I have many more but just becouse they are stored away and I have no clue where, it is not a time for them yet ;)

 Jak dla mnie wakacje u babci nie mogły się obejść bez przejrzenia starych gazet z wzorami na szydełko i oto co mi się udało znaleźć..  nie mogłam się oprzeć ;) Sówka zrobiona jest z białej nici bawełnianej  i kawałka drutu na oczy i ramkę.. nie dużo a efekt jest świetny ;)  Jak robiłam zdjęcia, wpadła mi w oko moja serwetka robiona gdy dopiero zaczynałam szydełkować więc przy okazji pstryknęłam jej zdjęcie. Mam ich jeszcze dużo gdzieś schowanych ale ponieważ niedawno się przeprowadziliśmy, narazie nie ma nawet najmniejszych szans żeby je odnaleźć :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz