poniedziałek, 5 sierpnia 2013

First Holy Communion card

Pora na odkurzenie bloga :) Witam po wakacjach! Nawet okiem nie mrugnęłam a tu już koniec mojego pobytu w Polsce. Jak dla mnie, czas za szybko płynie. No nic..  wygrzałam się, wyleżałam a teraz wracam z weną do pracy twórczej :)   Przeglądałam teraz folder ze zdjęciami przeznaczonymi do wsadzenia tutaj w najbliższej przyszłości i znalazłam kartkę na Komunię Świętą mojej kuzynki którą robiłam w maju. Trochę spóźniona, wiem, ale jakoś mi umknęła :) Oto ona: (przepraszam za krzywe zdjęcia :P )   Jutro wsadzę kolejne zdjęcia które mi "umknęły" a tymczasem do usłyszenia .. :)


Hello :)  I'm back from holidays and ready to post new stuff for you guys :) The photos below relate to a card made in May for my cousins First Holy Communion. I just found the picture today when I looked through photos which I was ment to put on the blog in near future. well.. the near future is now: three months later :D  I will put more when I'll come across them. See ya ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz